Best car commercial ever: FIAT, as usual

Italy is a Country of beautiful cars, but is also the Country of funniest car commercial.

FIAT USA, in recent years has distinguished itself by marketing campaigns very funny.
FIAT is in fact able to exploit stereotypes of Italians, that is, as in America, they see Italians , and make fun of commercials, as in this case of "Italian Family".

The FIAT 500 Cross 2015 is the new project launched by FIAT; This is a machine which incorporates the design Crossover she old Fiat 500, by modernizing, making a machine of the present, which consumes little, great to go in all types of road, spacious, and with a very low cost, for this category of cars.
FIAT tries to win a slice of the American car market, a slice of a cake, which is worth billions of dollars, and you can rest assured that we will succeed.
Best car commercial ever: FIAT, as usual

L'Italia é il paese delle belle macchine, ma è anche il paese dei commercial più divertenti, per auto.
FIAT Usa, in questi anni si è distinta per campagne commerciali molto, molto divertenti.
FIAT é infatti riuscita a sfruttare gli stereotipi degli italiani, cioè come in America, vedono gli italiani, prendersi in giro, e fare degli spot commerciali divertentissimi, come in questo caso.
La FIAT 500 Cross 2015 è il nuovo progetto lanciato da FIAT; si tratta di una macchina Crossover che riprende il design ella vecchia Fiat 500, ammodernandolo, rendendola una macchina del presente, che consuma poco, ottima per andare in tutti i tipi di strada, spaziosa, e con un costo molto basso, per questa categoria di autovetture.
FIAT cerca di conquistare una fetta di mercato americano dell'auto, una fetta di una torta, che vale miliardi di dollari, e potete stare sicuri che ci riuscirà.

Commenti

Post più popolari